مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

مجموعه ترانه های شاد کودکانه

1390/4/7 13:44
4,771 بازدید
اشتراک گذاری

مناسب برای:
- مهد کودک ها
- محافل کودکانه
- میهمانی ها و جشن های تولد کودکان

دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۱- هو هو چی چی – عمو پورنگ ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۲- تولدت مبارک ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۳- کی از همه قشنگ تره - عمو پورنگ ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۴- ورزش ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۵- لب خندون در قندون – عمو پورنگ ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۶- فیتیله جمعه تعطیله ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۷- گرگم و گله می برم ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۸- صبح بخیر ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۹- مادر بزرگ - عمو پورنگ ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۱۰- عید نوروز ، لینک مستقیم | لینک کمکی
دانلود اهنگ های عمو پورنگ ۱۱- یک مال من دو مال تو - عمو پورنگ ، لینک مستقیم | لینک کمکی

 

 

                            

دانلود چشم چشم دو ابرو

دانلود کنید

دانلود آهنگ کودکان

 

دانلود اگر شاد هستی پس دست بزن (If you’re happy)

دانلود کنید

 

دانلود آهنگ کودکان

 

                                            

 

دانلود به به گوسفند سیاه (ba ba black sheep)

دانلود کنید

دانلود آهنگ کودکان

(بوی عیدی)     دانلود آهنگ کودکانه فرهاد

بوی عیدی ، بوی توپ ، بوی کاغذ رنگی

بوی تند ماهی دودی وسط سفره ­ی نو

بوی یاس جانماز ترمه ­ی مادربزرگ

با اینا زمستونو سر می­کنم

با اینا خستگیمو در می­کنم

شادی شکستن قلک پول

وحشت کم شدن سکه ­ی عیدی از شمردن زیاد

بوی اسکناس تا نخورده­ ی لای کتاب

با اینا زمستونو سر می­کنم

با اینا خستگیمو در می­کنم

فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه

شوق یک خیز بلند از روی بته­ های نور

برق کفش جفت شده تو گنجه­ ها

با اینا زمستونو سر می­کنم

با اینا خستگیمو در می­کنم

عشق یک ستاره ساختن با دولک

ترس ناتموم گذاشتن جریمه­ های عید مدرسه

بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

با اینا زمستونو سر می­کنم

با اینا خستگیمو در می­کنم

بوی باغچه ، بوی حوض ، عطر خوب نذری

شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن

توی جوی لاجوردی هوس یه آبتنی

با اینا زمستونو سر می­کنم

با اینا خستگیمو در می­کنم

برای دانلود ترانه اینجا کلیک کنید

 

نام آهنگ : پروانه

نام خواننده : -

مدت زمان : 02:10

حجم فایل : 254KB
پروانه رنگ رنگ زیبا
باز آمده ای به خانه ما
پروانه رنگ رنگ زیبا
باز آمده ای به خانه ما
بر گو شه پنجره نشینی
تا باغ قشنگ را ببینی
بر گو شه پنجره نشینی
تا باغ قشنگ را ببینی
مهمان قشنگ رنگ رنگم
همبازی کوچک قشنگم
امروز که غنچه های زیبا
لبخند زده به صورت ما
امروز که غنچه های زیبا
لبخند زده به صورت ما
امروز که غنچه های زیبا
لبخند زده به صورت ما
من می کنم این درچه را باز
پروانه من درآ به پرواز



دانلود

 

نام آهنگ : زنبور

نام خواننده : -

مدت زمان : 02:10

حجم فایل : 255KB
ای زنبور طلائی
نیش میزته بلایی
پاشو پاشو بهاره
گل واشده دوباره
پاشو پاشو بهاره
گل واشده دوباره
کندو داری تو صحرا
سر می زنی به هر جا
پاشو پاشو بهاره
عسل بذار دوباره
پاشو پاشو بهاره
عسل بذار دوباره


دانلود
نام آهنگ : کلاغ

نام خواننده : مهری ماهوتی

مدت زمان : 1:54

حجم فایل : 289


آقا کلاغه بر شاخه نشست
قار و قاري کرد بالهايش را بست

بيچاره کلاغ دلتنگ و غمگين
خسته شده بود از دود ماشين

بال و پرش را به من نشان داد
پر کشيد و رفت با داد وفرياد


دانلود

نام آهنگ : لالايي

نام خواننده : ایرج قنبری

مدت زمان : 2:55

حجم فایل : 353 KB

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

 

نام آهنگ : مادر

نام خواننده : سارا رهنما

مدت زمان : 3:33

حجم فایل : 353 KB

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

نام آهنگ : آهو

نام خواننده : -

مدت زمان : 02:19

حجم فایل : 272KB

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

 

 

نام آهنگ : نی نی کوچولو

نام خواننده : ناصر کشاورز

مدت زمان : 01:59

حجم فایل : 2.68

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

 

 

نام آهنگ : لولو

نام خواننده : -

حجم فایل : 478kb
مدت زمان : 04:04
برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)