مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

کاکل زریم یک ماهه شده

1390/4/7 13:37
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عزیز دلم یک ماهه شده خیلی خوشحالم که این یک ماهه به سلامتی برای عسلم گذشت .

نازنازی من داداششو خیلی خوب میشناسه برای داداشش که نازش میکنه میخنده و اون لپای قرمزش از خنده مثل گل بازمیشه .

وقتی داداشش کارتون نگاه میکنه مهرادم سرشو  سمت تلویزیون میکنه و اونم با چشمای خوشگلش حرکتای تو تلویزیونو نگاه میکنه . 

 

 

 

اینم چند تا عکس از یکماهگیش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مسیح
7 تیر 90 14:02
یک ماهگیت مبارک باشه مهراد جون
ماشاالله ...چه پسمل نازیه این کوچولو
انشاالله همیشه شاد باشین...
اگه مایل به تبادل لینک هستین.. با همین اسم ( مسیح مقدس ) لینکم کنین...یه خبر بدیم ..منم بدونم با چه اسمی دوست دارین لینکتون کنم...
ممنون

من لینکتون کردم شما هم به اسم مهراد کاکل زری مامان و بابا لینک کنین




سعیا
14 تیر 90 9:29
مامان مهرداد عزیز انشااله همیشه سایه تون بالا سر این پسر خوشگل باشه. مرسی از لطف شما


سعیا
14 تیر 90 9:30
یه ماهگیت مبارک مهراد جان. انشااله 120 ساله شی عزیزم

ممنونم خاله جون



مامان ماهان عشق ماشین
20 تیر 90 17:02
الهی.این عکسا رو که دیدم برام تجدید خاطره شد.مخصوصا اینکه منم از همین پارچه ها که زیر سر مهرداده پهن میکردم رو تشکش و سرشو میذاشتم روش.
خوشحالم از اینکه شمارا با این عکسها به دوران خوشی که ازاون موقعها داشتید بردم عزیزم