مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

جای واکسن مهراد

1390/4/18 0:17
950 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز وقتی میخواستم لباساتو عوض کنم تا لباسایی که عمه جون سحر برات خریده بود و تو تنت ببینم که بهت میاد یا نه که یه دفعه چیزی دیدم که خیلی ناراحتم کرد .ناراحت

 

عسلم پشت بازوی طرف چپ دستت دیدم خیلی قرمز شده خوب که دقت کردم دیدم جای واکسنی که توی بیمارستان موقعی که بدنیا آمدی بهت زدن 

 

عزیزم تازه فهمیدم اون موقعی که میخواستم بهت شیر بدم چرا به طرف چپت میخوابوندمت گریه میکردی عزیزم خیلی دردت میومد .

اون محلی که اینجوری شده بود انگار نصفش قرمز وملتهب بود نصف دیگرش سفید شده بود انگار عفونت کرده بود . دسپاچه شدم همون موقع زنگ زدم به دکترت گفت که واکسن سل جاش اینجوری میشه.

 

گفت که بهش دست نزنم اگه تب کردی باید ببرمت پیشش تا زخمتو معاینه کنه .گفت اگه عفونتش خالی بشه خوبه  الحمدالله تب که نکردی تا امروز .

 

  تا امروز صبح که دیدم تمام اون قسمت لباس آستینت قهوه ای رنگ شده زخمتو نگاه کردم دیدم که سرباز کرده و عفونتش خالی شده . ان شالله..... بهترم میشی پسرم  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگین عسلم
21 تیر 90 11:48
الهی فداش بشم من بوسسسسس!!
ممنون ازلطفتان