مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

مهراد و دندونش

1390/9/5 17:23
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

الان نزدیک به 15 روزه که بهت فرنی میدم کم و بیش میخوری و دوست داری

اواسط هفته گذشته داشتم بهت فرنی میدادم میخوردی که یه دفعه قاشق کوچولو تو دهنت یه صدای

کوچولویی کرد تو دهنتو ولثه هاتو نگاه کردم چیزی ندیدم

بعد فرداش وقتی داشتم دوباره بهت فرنی میدادم بازم اون صدا اومد ایندفعه رفتم و دستامو تمیز تمیز شستم واومدم به لثه هات دست زدم و روی دندونتو حس کردم  خیلی خوشحال شدم وبوسیدمت

آخه الان دو ماهه مدام لثت درد میکرد و آبریزش داشتی و خوابت هم کم شده بود.راحت میشی قربونت برم من

تا امروز که با دوستام تصمیم گرفتیم برات دندونی درست کنیم جشن که نتونستیم بگیریم بخاطر فوت داییم

وامروز با دوستای مامانی دست بکار شدیم و برات یه آش خوشمزه درست کردیم

اینم عکساش :

 

اینم تزیین من درآوردی از طرف مامان

 

مهراد میخواست آش بخوره اونم چی میخواست که کاسه گنده جلوش باشه و اون دست بکنه توش و بخوره نگاه کنین

ببینین برای آش چه گریه ای میکنه اشکاشو ببینید

 

 

 

ببخشید دیگه عکساش عجله ای شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان متین
5 آذر 90 19:37
مبارکا با کوچولو به جمع غذا خورا خوش اومدی
نگین مامان رادین
6 آذر 90 10:42
رویش مرواریدت مبارک اقا کوچولو
یک عدد مامان
7 آذر 90 19:10
ای جانم ... ایشالا همه ی دندوناش بی دردسر در بیاد

عکسا خیلی بامزه بودن مامانی ِ خوش سلیقه


ممنون که به ما سرزدید
نگین مامان رادین
7 آذر 90 19:12
کاش بوديم آن زمان کاري کنيم از تو و طفلان تو ياري کنيم کاش ما هم کربلايي مي شديم در رکاب تو فدايي مي شديم السلام عليک يا ابا عبدالله ...