مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

وای دیر شد پست نوزده ماهگیت

1391/10/12 13:14
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

سللللللللللللللللللللللللام من اومدم چی بگم دیگه این کند بودن اینترنت تو خونه هم شده برای ما یه دردسر بزرگ واسه همین نمیتونم زیاد آپ کنم .

کچل شدم از دست کارای مهراد وای که خیلی شیطون شده توی هر کار و هر چیزی فضولی میکنه مهندس و خونه دار و معلم و .. همه چی هم واسه خودش شدهآخلبخندتعجب

داداششو میگه بیا بغلم و بغلش میکنه و پشتشو میزنه و لالایی میخونه میگه بخواب.

عاشق باباشه ، بیچاره من نگرانافسوسگریه

به جمله دوست ندارم خیلی حساسه تا بهش میگی دوست ندارم سریع دستاشو میگیره رو چشاش و گریه میکنه البته فک کنم الکیه چون از لای انگشتاش به من نگاه میکنه ببینه قیافه ام چه جوریه اگه اوضاع خوب بود که هیچی اگه نه بعدش میاد منو میبوسه !!!!!!!! آی کلک

   من وبابا جونی           عاشقتیم خیلیییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

انسیه
12 دی 91 13:57
سلام من مامان امیر علیم منم ازدستش کلافه شدم کپ مهراده فضولیاش خوشحال میشم بهم سربزنین تازه کارم
هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 14:31
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان متین
14 دی 91 18:15
وای وای. چه شیطونی شدی عزیز خاله. خیلی خوبه که دادشی رو دوست داری. به مامان هم بگو که عاشقشی دیگه ناراحت نباشه.
نگین مامان رادین
17 دی 91 14:10
19 ماهگیت مبارک عسلک ایشاالله 190 ساله بشی
مامان آرشيدا قند عسل
27 دی 91 14:37
نونزده ماهگيت مباركككككككككككك جيگر خاله بلا اي ناقلا يواشكي نگاه ميكني هان بوس واسه تو
مامان پرنیا جون
5 بهمن 91 11:38
اگه ببینمت یه جا میخورم عزیزم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 بهمن 91 3:08
سلام مهراد جون وب جدا نداره ؟ خدا حفظش کنه مامانی بیا تو وب من پست خدایی کن مادر خوب رو بخون امیدوارم به دردت بخوره
مامان یگانه
11 بهمن 91 18:23
شیطون بلا ی همه کار مهندس خرابکار نباشی ها!!
مامان مهراد
24 بهمن 91 9:51
ای جانممممممممم ی عالمه ببوسیدش