مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

یه ماه دیگه

1391/5/11 12:34
988 بازدید
اشتراک گذاری

3 روز از 14 ماهگیت میگذره و من یادم رفت برات مطلبی بذارم پسمل مامانی منو ببخش

تا اینجای کار لجبازی رو یاد گرفتی و قهر میکنی

وووووووووووووووووو یه کار خطرناکی انجام دادی واییییییییی فضول

من تو آشپزخونه بودم و کارامو انجام میدادم تو هم توی آشپزخونه پیشم بودی و بازی میکردی من از اونجا اومدم توی اتاق و تو اونجا موندی و مشغول بودی .

لباسهارو تا کردم و گذاشتم توی کمد و دیدم که تو هم سر و کلت پیدا شد . من کارمو تموم کردم و از اتاق اومدم بیرون . تو هم همینجوری دنبالم بودی و آتیش میسوزوندی . اومدم تو هال دیدم یه بو یی میاد بیشتر بو کردم دیدم بوی گازه.

بدو کردم طرف آشپزخونه رفتم طرف گاز دیدم شیر گاز بازه سریع بستم و در خونه رو باز گذاشتم .

خدا بهمون رحم کرد و دوستت داشت که زود متوجه شدم

ببین ...... ببین چه کارایی میکنی

 

اینم یه چند تا عکس :

شیطنت از سر و روش میباره

اینم داره با گوشی الو میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان متین
11 مرداد 91 12:38
وای وای چه کاری کردی خاله جون عکسات همیشه خوشگل عسل
مامان متین
11 مرداد 91 12:39
من توی نی نی گپم اگه خواستی بیا.
نگین مامان رادین
11 مرداد 91 20:44
سلام ووروجک ،خاله کار خطر ناکی کردی دیگه از این کارها نکنیا،هزار ماشاالله چه قده بزرگ شدی ماه شدی جیگر شدی
sepideh
11 مرداد 91 23:38
eeeey joooonam akhe cheghad to ba mazei pesmali
پرنیا جون و مامانش
14 مرداد 91 9:18
هی وای من مهراد جون چه کار کردی خدا بهت رحم کرده اگه ببینمت یه بوس ابدار گازی ازت میگیرم عزیزم مهری جون خوشحالم که خوبین و اتفاقی نیافتاده عزیزم
پرنیا جون و مامانش
14 مرداد 91 9:18
قربون این عکسای ملوست با این چشای نازت عزیزم
مامان شیدا
14 مرداد 91 13:51
سلام مامانی مهراد جون.بیشتر مواظب قند عسلمون باش . شکریه واسه خودش ...
مامان آرشیدا قند عسل
17 مرداد 91 10:40
ای شیطون بلا چه کار خطرناکی کردی وای وای. چهارده ماهگیت مبارک پسمل بلا.
مامان علیرضا
19 مرداد 91 11:57
سلام ماشالا خیلی ناز شده یه بوس از طرف من از اون لپاس خوشگلش بگیر شیطون قربون اون موهای بیگودی زدت برم فضول خان جیگر
مامانی اوستا جیگر و امیر رضا گلی
22 مرداد 91 1:09
چرا جدیدا همه ی پسرا عاشق آشپز خونه شدن !درست مثه کاری که اوستا انجام داد.
این پسرا همشون وروجکند خدایی...به چه چیزایی پیله میکنند



سلام ممنون که به ما سرزدید چرا آدرس نذاشتید بیایم پیشتون

مامان بردیا
22 مرداد 91 21:47
مامانی باید خیییییلی مواظب این این جوجو باشی.ببوسش.
مادر آیاتای
6 شهریور 91 0:09
واااای خدای من. از دست این بچه ها!!!بازم خدارو شکر که طوریش نشده.