مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

مهراد چی میگه ؟

1391/4/10 9:30
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا مهراد گل

میخام یه چیزی بهت بگم اونم اینه که  چقد زود قهر میکنی وای به اون موقعی که چیزی رو از دستت بگیریم یا چیزی رو بهت ندیم اگه وایساده ای میشینی بعد خودتو به پشت میندازی اونم آروم میفتی که دردت نیاد .

وقتی آب میخای دهنتو مثل کسایی که دهنشون از یه چیز ترش آب میفته اونجوری میکنی یعنی به من هم آب بدین و همینطور وقتی تو لیوان داریم آب میریزیم صدای آبو بشنوی بدو بدو میای سمت آشپزخونه .آخ

وای از این حرکتت بگم که موقعیکه بهت میگیم بشین بهت آب بدم فوری میشینی منم نیشخند

کلمه هایی که میگی :

بابا = ببه  (با فتحه)

داداشی =داداه

غذا و مامان = ممه

آب = اب  (با فتحه)

حشره = جه جک (با کسره)

اووف = بوو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اسراواسما
10 تیر 91 10:21
سلام عزیزم!ماشالله پسمل گلت داره بزرگ میشه .خاله قربونش
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 20:39
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان امیر مهدی
11 تیر 91 0:36
سلام ممنون که بهمون سر زدین من شما رو لینک کردم خوشحال میشم این افتخار هم به من بدین
پرنیا جون و مامانش
11 تیر 91 8:20
قربونت برم مهراد قشنگم دیگه بزرگ شدی و مرد شدی گلم باید واسه دخملم فکری کنم
مامان رومینا
11 تیر 91 11:17
چه پسر شیرین زبونی خدا حفظش کنه
مامان متین
19 تیر 91 11:54
سلام دوست جونی حالت چطوره خوبی؟ ببخشید که دیر اومدم پیشت مهراد گل چقدر پیشرفت کرده شیرین زبون شده ماشالله. منم مثل تو وققتی که متین این جور رفتارای باحال رو انجام میده کلی این شکلی میشم.
مهتاب
28 تیر 91 18:19
جانم چقدر قشنگ حرف میزنه دلم براش تنگ شده یک عکس جدید بزار ازش هزارتا