مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

روزت مبارک همسر مهربون و بابایی خوبم

1391/3/13 13:33
878 بازدید
اشتراک گذاری

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده .

آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم

روزت مبارکمرد زندگیم ، دوستت دارم

 

اینم از طرف پسرت مهراد

 

پدر، تو تپش قلب خانه ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق،

از خانه بیرون میروی و با کشش عشق، دوباره باز میگردی.

تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را

به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری…..

امروز بی نهایت دلتنگ پدر هستم….

روزت مبارک بابا جون


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اسراواسما
14 خرداد 91 19:44
میلاد پر نور حضرت علی بر شما و خانواده محترم مبارک ضمن سپاس از آقایانی که در روز زن محبت خود را با خرید گل و کادو و برگزاری شام در رستوران به همسران‌شان نشان دادند پیشاپیش به اطلاع می‌رسانیم، برای دست‌یابی به اجر اخروی مخارج روز مرد صرف امور خیریه خواهد شد ! (انجمن بانوان نیکوکار !)
پرنیا جون و مامانش
17 خرداد 91 11:53
مهری گلم دوست خوبم سلام ممنون که به یادمی و احوالی ازم میگیری به خدا ببخش اصلا حوصله ندارم که بیام وبلاگ شرمنده که این قدر بی معرفتم که بهتون زنگ نزدم توی یه فرصت مناسب گلم راستی برنامه سفرتون چی شد من هم چنان چشم به راهتونم عزیز