مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

9 ماهگی پسملیمون

1390/12/8 18:24
829 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وارد 9 ماهگیت شدی مهراد جونی .

دیگه داری یواش یواش راه رفتنو آزمایش میکنی . البته یه ذره کوچولو وامیستی.

اینقدر شیطون و بلا شدی که کارت شده توی آشپزخونه رفتن سراغ کابینتها میری طرفشون با دستت میزنی  صداشونو درمیاری . عاشق رقص نور و کامپیوتر ومخصوصا موس هستی . بابا جونی وقتی تلفن میزنه و یا من بهش تلفن میکنم میگی الو الو یعنی گوشیرو بده من الو کنم .

همه چیز رو هم مستقیم طرف دهنت میبری و میخوری . روی فرش هم یه چیزی میبینی افتاده میری میگیریش و اینقدر باهاشون ور میری تا تیکه تیکش کنی .

لباسهای عیدتم برات خریدم دیگه این پستو که دارم مینویسم . گفتم عکسهایی که با لباس عید ازت گرفتم هم برات تو این پست بذارم .

اینم عکسات :


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرینا موفرفری
9 اسفند 90 0:23
عزیزم نه ماهگیت مبارک.لباس عیدت هم مبارک خیلی خوشگلن خیلی هم به شما میاد.چه موهای فشنی هم درست کردی حسابی دختر کش شدی خاله.
مامان محمد پارسا
9 اسفند 90 1:22
سلام عزیز خاله 9 ماهگیت مبارک عزیزم لباس عیدت مبارک باشه خیلی قشنگه
مامان آینده ( آرزو)
9 اسفند 90 11:53
سلام عزیزم خوبی ... ببخشید عزیزم ... بودم اتفاقا خونه ام هستم ...فقط دیروز یه کم سرم شلوغ بود و خونه تکونی داشتم ...وگرنه من هر روز هستم ... راستی لباسای مهراد کوولو هم خیلی قشنگن و بهش میاد ...مبارکش باشه موهاشو نگا....هه هه هه
مامان آرشیدا قند عسل
9 اسفند 90 12:52
هووووررررااااا نه ماهگیت مبارک پسمل بلا، لباسهای عیدت مبارک باشه چه فشنی هم کرده
مامان متین
9 اسفند 90 15:38
سلام خانمی .گل پسرت ماشالله چه جیگری شده . اینجا باید گفت تریپت منه کشته لیاسای عیدتم خیلی نازن .رنگ آبی هم خیلی بهت میاد عزیزم. ای شیطون از الان قرتی بازی
پرنیا جون و مامانش
10 اسفند 90 8:10
عزیز خاله قربونت برم با این موهای فشنت 9 ماهگیت مبارک عزیزم چه قدر خوشکل شدی تو این لباسای نازت با این سلیقه توپ مامان مهری عزیز
مامان پرنیا جون
10 اسفند 90 13:29
اگه ببینمت میخورمت مهراد جون جیگر شدی با این موهای قشنگت
پرنیا جون و مامانش
11 اسفند 90 10:23
هی میام و این عکسای قشنگتو میبینم و از دور میبوسمت کی بشه ببینمت و بخورمت خاله جون
دوست دارم مهراد جون
عزیزم کجای گلم دلمون تنگ شده عزیزم



مامان مهبد كوچولو
13 اسفند 90 8:17
اي جونم . فدات بشم خاله جون . چه لباساي خوشگلي داري عسلم . بوس بوس عزيزم .
مادر آیاتای
14 اسفند 90 21:57
ای جانم با اون موهای فشن شده ت. و اون لباسهای عیدت. بابا استقلالــــــــــــــــــی!! ببوسیدش این گل پسرو. نه ماهگیش مبارک. انشاله نه سالگی و نود سالگی و....
پرنیا جون و مامانش
15 اسفند 90 10:34
مهراد جونی مبارک عزیزم مامان بزرگت اینا تشریف اوردن از زیارت
عزیزم زیارت قبول خانومم چشم دلت روشن .


مامان آینده ( آرزو)
15 اسفند 90 12:12
سلام عزیزم نیستی کم پیدایی ؟ کجایی ؟
نگین مامان رادین
15 اسفند 90 14:33
ای خوش تیپ ،جیگر طلا می یام و از اون صورت ماهت یه بوس ابدار می گیرم،9 ماهگیت مبارک لباس های عیدت هم مبارکت باشه خوشگل خان
مامان علی خوشتیپ
16 اسفند 90 13:20
الهی فدااااااااااش چه ناز و خوشتیپ شده ماشاالله