مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

kitty خانوم

1390/10/1 23:48
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

                                                 

                                                              

                                                

 

 

                                          

 

 

                                           

 

 

                                        

 

 

                                                 

 

 

                                               

 

 

                                              

 

 

                                           

 

 

                                                     

 

 

                                                  

 

 

                                       

 

 

                                        

 

 

                                             

 

 

                                                 

 

 

                                                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامی مهدیار
3 دی 90 3:58
سلام ماشاالله چه با نمکه این کوچولوی ما ببوسش
دوست داشتی پیش مهدیار ما هم بیا عزیزم
موفق باشی عزیز خاله


با سلام
عزیزم من بهت سرزدم ولی نمیتونم برات نظر بذارم چون کامپیوتر من وقتی توی یه وبلاگ غیر نی نی وبلاگ میرم کد امنیتی رو نمیده که من وارد کنم و برای همین نظر رو هم نمیشه تایید کرد
جغله کوچولو
3 دی 90 15:54
سلام مهرداد جون . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
جغله کوچولو
3 دی 90 16:44
سلام خاله. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
مامان نازنين رقيه
29 اسفند 90 23:37
مرسي خاله ببخش چندبار اومدم به وبتون نميدونم چرا نديدم
من
4 مرداد 93 17:10
عزیزم چقد نازه