مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

مهراد رفته روستا

1390/8/10 8:35
861 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی منو مامانی تنها شدیم گفتیم باهم دیگه بااجازه باباجونی بریم روستا پیش بابابزرگی و مامان بزرگی .

منو و مامانی با ماشین راه افتادیم و رفتیم اونجا من روستا رو خیلی دوست دارم همه جاش سبزه و یه خیلی گلهای رنگ ووارنگ توی دشتاش داره .

وقتی رسیدیم اونجا بابا بزرگ و مامان بزرگ منتظر ما بودند . از دیدن ما خوشحال شدند .

تو روستا به من خیلی خوش میگذره کل هم عکس گرفتم نیگاه کنین ......

 

 

 

 

اینم عکسام تو خونه بابا بزرگی .....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پرنیا خانوم
24 مهر 90 7:52
وای پسرمون چه ناز شده بگین ماشا الله چه ژستی گرفتی عزیز بخورمت خاله جون
مامان پرنیا خانوم
24 مهر 90 7:53
سلام عزیز
با اجازه لینکتون کردم ولی لینکتون مشکل داره چرا


سلام عزیز دلم
من احتمال میدم شاید خوب لینک نشدم چون وبلاگای دیگه که منو لینک کردند مشکلی نیست اگه برای شمامقدوره دوباره اسم وآدرس منو از اول بدین و دوباره منو لینک کنید اول اونو حذف کنید بعد دوباره لینکم کنید ممنون میشم عزیزم.پرنیا جون هم به دوستای مهراد اضافه شد .با تشکر از شما که به وب مهراد سرزدید
مامان اسراواسما
25 مهر 90 16:26
سلام مامانی خسته نباشی عکسهای گل پسرت واقعا عالیهایشالله بابایی هم زودتر والبته به سلامتی وموفقیت درساش تموم میشه وشما رو دیگه تهنا نمیزاره


ممنون عزیزم خوشگلاتو ازراه دور میبوسم
سایداناز
5 آبان 90 6:27
سلام خوشگلم.دست مامان جونت درد نکنه با ابن همه حوصله و ذوقش.روی ماهتو می بوسیم.



سلام عزیزم با تشکر ازشما و خوشگلم و جیگرم سایداناز