مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

بیست روزگی مهراد جون

1390/3/30 12:03
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 دلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقکدلقک

 

 

قهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

 

 

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

امروز مهراد من بیست روزه شده حالا میتونه چشمهاشو خوب باز کنه و با چشمهای خوشگلش مامانی وبابایی رو نگاه کنه وقتی اونو ناز میکنیم میتونه یه لبخند کوچولو بزنه   تشویقتشویقپسر مامان همیشه خندون باشی عزیزم لبخندلبخندلبخند

 

 

                                          دوست دارم نازنازیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیلا
1 تیر 90 11:07
چه پسر نازی خدا حفظش کنه اگه دوست داشتین ما رو هم لینک کنید خوشحال می شیم با اجازه من لینک می کنم

مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه منم لینکتون میکنم