مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

4 ماهگیت مبارک

1390/8/10 8:41
961 بازدید
اشتراک گذاری

من هشتم مهرماه رفتم تو ٤ ماهگی به نظرتون بزرگ شدم یانه؟ قیافم تغییری کرده 

فقط اینو میدونم که خیلی خیلی کنجکاو شدم و فقط دوست دارم مامانی همیشه پیشم باشه و بهم شیر بده

موبایلو خیلی دوست دارم هروقت عمه جون با موبایلش ازمن عکس میگیره حتما باید به من نشون بده وگرنه گریه میکنم ناراحت

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسعودی
12 مهر 90 12:32
4 ماهگیت مبارک عزیز دلم. آرزو می کنم همیشه در کنار مامان جونت شاد و سلامت باشی خوشگله.عکسات خیلی عالیه. از مامان خوبت هم تشکر می کنم که اینقدر خوش سلیقه است.بهت تبریک می گم که بهترین مامانی دنیا رو داری.
خاله ای که خیلی دوستت داره.


سلام عزیزم ممنونم که به وبلاگ مهراد سرزدید وتشکر ازاین همه لطفت امیدوارم همیشه در کنار خانواده زندگی به کامتان باشد وهمیشه سلامت وسرزنده باشی مهراد به وجود داشتن چنین خاله ای افتخار میکنه بازم ممنون عزیزم