مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

دست نوشته های من

1392/5/1 16:06
1,487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیاد برای دوستای گل و مهربان خودم .

این روزها یکی پس از دیگری می گذرد و عمر ما کوتاه ، بچه ها بزرگ و بزرگتر میشوند و ما هم کم کم گرد سفیدی روی موهای ما می شینه یه دفعه میبینیم که

ما هم که از شیطونیهای مهراد به تنگ اومدیم خیلی لجباز شده و همیشه حرفشو به کرسی مینشونه

من که یه خورده بهش سخت می گیرم میره پیش باباش و از اون میخاد که اون کارو براش انجام بده

به گوجه و خیار هم که خیلی علاقه داره و مخصوصا هندوانه وای برای من دفترو خط خطی میکنه و با ذوق به من نشون میده الان چند روزه که از پنبه ریز گرفتمش خمیازه

کلمه های بیان شده ازمهراد:

گوجه : اجه

هندوانه : هنه انه

شلوار : الوار

غذا : اذا

تمشک و الو و هلو : آلو

گوشی : اشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مادر آیاتای
3 مرداد 92 10:33
ای جونم مهرادی. خیلی وقت بود ندیده بودمش. بزرگ شده ماشاله. مامانی لجبازی رو فقط با بی تفاوتی پشت سر بزارید. درمونش از خودش بدتره. باید حواسشو پرت کنید. این خیلی جواب میده. راستی رمز جدید رو براتون خصوصی گذاشتم.
آنيتا
5 مرداد 92 12:56
سلام مامان مهرداد وبلاگتون خيلي قشنگه لحضه تولد مهرداد جون كه بالاي صفحه وبلاگتون بروز ميشه و سنشو بروز رساني ميكنه منم ميخوام برا وبلاگ دخترم بزارم ولي بلد نيستم ميشه برام توضيح بديد؟


سلام عزیزم اول از همه چرا آدرستون رو برام نذاشتید
بعد اینکه برای اینکه سن نی نی نمایش داده بشه میریم تو قسمت مدیریت و روی نی نی من کلیک میکنید که یه صفحه باز میشه که باید اسم دخترتونو و همچنین تاریخ تولدشو و عکسشو بذارید و پایین صفحه تایید رو بزنید البته تاریخ کامپیوترتون باید تنظیم و درست باشه بازم سوالی داشتید در خدمتم .
ممنون که پیش ما اومدید
سارا مامان آرتین
5 مرداد 92 12:57
مبارکه از پوشک گرفتن این گل پسرررررررر راستی این خاصیت بچه هاست بزرگ میشن و اقاتر و کمتر لجبازی میکنن راستی خانومی این حرفها چیه شما ماشالا ماشالا جوووووووووونین و همیشه هم جووون میمونین ببوس گل پسری رو
سارا مامان آرتین
5 مرداد 92 12:58
با اجازه لینکتون کردم
مامان ملينا
5 مرداد 92 15:51
چه وبلاگ جالبي دارين . مرسي از حضورت عزيزم. لينكتون كردم
مامان بردیا
13 مرداد 92 1:12
اي جانمممممممم.بخورمت شيرين زبون
مامان متین و مهبد
31 مرداد 92 13:30
ای بابا .خانمی هنوز برای ......شدن زوده بهش فکر نکن. ای جانم مهراد جونی بیشتر حرفات با آ شروع میشه .باحاله. لجبازی هم که خوراک اینروزای کوچولوهاست دیگه.