مهراد جون شیطون بلای مامانمهراد جون شیطون بلای مامان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

شکلکیه شکلک . بدو بدو بیا ببین تا نبینی نمیشه

دانلود رایگان آهنگ های بسیار شاد"تولدت مبارک" مخصوص جشن تولد کودکان

1390/4/4 12:46
98,800 بازدید
اشتراک گذاری
ترانه تولدت مبارک
 
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
 

 

تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
قشنگ شدی,گل شدی
شدی مثل عروسک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
قشنگ شدی,گل شدی
شدی مثل عروسک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
می خوان تولدت رو
جشن بگیرن دوباره
فشفشه های روشن
باربارک های رنگی
تو دستامون می رقصن
رقص به این قشنگی
وقتشه که فوت کنی
شمع ها رو خاموش کنی
شادی و مهر رو کنی
غم رو فراموش کنی
نگاه نکن اینقدر
تو آینه خودت رو
بیا ببر عزیزم
کیک تولدت رو
فوت کن,فوت کن,فوت کن
شمعها رو خاموش کن
فوت کن,فوت کن,فوت کن
عم رو فراموش کن
نگاه نکن اینقدر
تو آینه خودت رو
بیا ببر عزیزم
کیک تولدت رو
باز کن هدیه ها رو
بافاصله تک به تک
ان شا الله زنده باشی
همیشه خنده باشی
تو آسمون آبی
مثل پرنده باشی
اینجا که هر نگاهی
دیده چقدر تو ماهی
اسفند دونه دونه
    چشم نخوری الهی
 

والدین عزیز برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

دانلود آهنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محمد
20 مهر 91 14:29
سلام ممنون عالی بود
محسن
30 بهمن 91 12:55
مرسییییی دستتون درد نکنه. بچه خواهرم رو شاد کردید. خدا شادتون کنه.
مامانی نگار
2 اسفند 91 21:04
مرسی عزیزم اگه دی وی دی شاد کودکانه بذارین خیلی استقبال میشه برات عزیزم ارزوی موفقیت دارم
علیرضا
13 فروردین 92 10:49
سلام یه دنیا مرسییییییییییییی عالی بود
سیدحسن
26 اردیبهشت 92 8:11
سلام عزیزم.تولد دخترم و پسرم 27 اردیبهشت هست ومنم این آهنگ رو دانلودکردم خیلی قشنه قربونت برم د.وستتون دارم .میبوسمت بچه ان خیلی نازه قربونت سیدحسن ازگرگان 09387413220
امين كوچولو
23 خرداد 92 22:42
سلام9تير تولدم...تولديك سالگيمه...منم تو يك روزآفتابي به دنيا امدم...مررررررسي
گرافیست
25 تیر 92 9:01
دستت همگی درد نکنه عالی بود خدا قوت
نوزاد17 سال پیش
17 شهریور 93 0:33
واقعا ممنونم شما منو از یه ابروریزی بزرگ نجات دادید برای تولدم اهنگ نداشتم ممنون فقط ببخشید دیگه من 17 سال پیش نوزاد بودم اینو گفتم چون شما گفتید برای نی نی ها ممنونم ممنونم